Hibabejelentés lehetőségei

A Vízmű a váratlan üzemzavarok megelőzésére, a még szolgáltatási zavart nem okozó kis hibák időbeni felfedezésére, a bekövetkezett üzemzavarok mielőbbi észlelésére központi távfelügyeleti rendszert épített ki, és 24 órás személyi diszpécser szolgálatot működtet.

A bekövetkezett üzemzavarok elhárítását az ügyeleti szolgálat végzi. Szabad- és munkaszüneti napokon az ügyeleti szolgálat eseti megerősítésére készenléti szolgálat áll rendelkezésre.

A Felhasználók az általuk észlelt meghibásodásokat (vízelfolyások, vagyis csőtörések, dugulások, szennyvízkiöntések stb.) a nap 24 órájában jelenthetik a diszpécserszolgálatnak személyesen, telefonon, faxon, e-mailben.

 

Személyesen:  

7.00 – 15.00 Pápa, Vízmű u. 2.

15.00 – 7.00 Pápa, Szabó Dezső u. 36.

 

Telefonon:      

89/313-455

  

E-mailben:      

7.00 – 15.00 info@papaivizmu.hu

15.00 – 7.00 diszpecser@papaivizmu.hu

 

A meghibásodások, üzemzavarok helyreállításának állapotáról a fenti elérhetőségeken lehet érdeklődni.

Természeti csapás, rongálás, stb. következtében jelentősebb 6 órát meghaladó üzemzavar elhárítás idejére, ha a szolgáltatást korlátozni vagy szüneteltetni kell, erről a Felhasználókat a helyben szokásos módon értesíteni kell. A szolgáltatás előre tervezhető korlátozása vagy szüneteltetése időtartama alatt mobil vízszállító, áramfejlesztő eszközök állnak rendelkezésre.

A hatékony létszám mellett korszerű technika - gépjárművek, munkagépek, eszközök, anyagok - áll rendelkezésre a hibaelhárításokhoz.

A gondosan kidolgozott ügyeleti rendszer a tapasztalatok alapján 1-6 órán belül kijavítja a felmerülő hibákat. Előfordul azonban, hogy egy időben több üzemzavar is keletkezik. Ebben az esetben a Szolgáltató a hibaelhárítás sorrendiségében mérlegel. Azt az ellátási területet részesíti előnyben, ahol a víziközmű-szolgáltatás zavara több Felhasználót érint. A Szolgáltatót a Rendelet 77. § (2) bekezdése kötbér fizetésére kötelezi, amennyiben az üzemzavart 3 napon belül nem hárítja el.