A Vízmű a váratlan üzemzavarok megelőzésére, a még szolgáltatási zavart nem okozó kis hibák időbeni felfedezésére, a bekövetkezett üzemzavarok mielőbbi észlelésére központi távfelügyeleti rendszert épített ki, és 24 órás személyi diszpécser szolgálatot működtet.
A bekövetkezett üzemzavarok elhárítását az ügyeleti szolgálat végzi. Szabad- és munkaszüneti napokon az ügyeleti szolgálat eseti megerősítésére készenléti szolgálat áll rendelkezésre.
A Felhasználók az általuk észlelt meghibásodásokat (vízelfolyások, vagyis csőtörések, dugulások, szennyvízkiöntések stb.) a nap 24 órájában jelenthetik a diszpécserszolgálatnak személyesen, telefonon, faxon, e-mailben.
Személyesen:
7.00 – 15.00 Pápa, Vízmű u. 2.
15.00 – 7.00 Pápa, Szabó Dezső u. 36.
Telefonon:
89/313-455
E-mailben:
7.00 – 15.00 info@papaivizmu.hu
15.00 – 7.00 diszpecser@papaivizmu.hu
A meghibásodások, üzemzavarok helyreállításának állapotáról a fenti elérhetőségeken lehet érdeklődni.
Természeti csapás, rongálás, stb. következtében jelentősebb 6 órát meghaladó üzemzavar elhárítás idejére, ha a szolgáltatást korlátozni vagy szüneteltetni kell, erről a Felhasználókat a helyben szokásos módon értesíteni kell. A szolgáltatás előre tervezhető korlátozása vagy szüneteltetése időtartama alatt mobil vízszállító, áramfejlesztő eszközök állnak rendelkezésre.
A hatékony létszám mellett korszerű technika - gépjárművek, munkagépek, eszközök, anyagok - áll rendelkezésre a hibaelhárításokhoz.
A gondosan kidolgozott ügyeleti rendszer a tapasztalatok alapján 1-6 órán belül kijavítja a felmerülő hibákat. Előfordul azonban, hogy egy időben több üzemzavar is keletkezik. Ebben az esetben a Szolgáltató a hibaelhárítás sorrendiségében mérlegel. Azt az ellátási területet részesíti előnyben, ahol a víziközmű-szolgáltatás zavara több Felhasználót érint. A Szolgáltatót a Rendelet 77. § (2) bekezdése kötbér fizetésére kötelezi, amennyiben az üzemzavart 3 napon belül nem hárítja el.