Tájékoztató a MEKH által előírt 2022. évi felhasználói elégedettség vizsgálatról

2022-08-31
Címkék

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) határozatban írta elő a víziközmű-szolgáltatók részére a Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF) elvégzését, felhasználói ügyfélszolgálati megkeresések kapcsán.

A felhasználók személyes kérdőíves megkérdezését a Szolgáltató által megbízott külső Kutató cég végzi. A kérdezőbiztosok háztartásukban keresik fel a Szolgáltató ügyfeleit, ahol
kizárólag az ügyfél hozzájárulása után végezhetik el tevékenységüket. Az Energiahivatal az általa megbízott Koordinátor cégen keresztül telefonhívással, véletlenszerűen ellenőrízheti a
beérkezett kérdőívek kitöltésének valódiságát.

A felmérést a Pápai Vízmű Zrt üzemeltetési területén a M.Á.S.T Kft. végzi. 

A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt minden esetben igazolják magukat, az adatkezelési hozzájárulást a helyszínen szerzik be. Az adatszolgáltatás önkéntes.

A felmérés kezdő időpontja:      2022.09.01.
A felmérés záró időpontja:         2022.10.31.

Kérjük segítse munkánkat és vegyen részt a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban!

Közreműködését köszönjük!



Vízmérő olvasás tájékoztató

2022-09-27

Vízkóstoló megoldás

2022-09-27

Nyílt nap a Pápai Vízmű Zrt.-nél

2022-09-13
Nyílt nap a Pápai Vízmű Zrt.-nél  
Tovább

Idén is vizsgálja a MEKH a víziközmű szektorban a fogyasztók elégedettségét

2022-09-05
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. ...
Tovább

Ügyfélfogadás

2021-05-21
Tisztelt Felhasználók! Felhívjuk figyelmüket, hogy személyes ügyintézés esetén az ügyfélszolgálaton: csak 1 fő tartózkodhat, védőmaszk használata kötel...
Tovább