Idén is vizsgálja a MEKH a víziközmű szektorban a fogyasztók elégedettségét

2022-09-05
Címkék

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. A felmérés 2022. szeptember elején kezdődik és 2 hónapon át tart, amely időszak alatt közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.

A MEKH a hazai víziközmű-szolgáltatást ellátó 38 szolgáltatóval idén harmadik alkalommal készíti el az ágazat Felhasználói Elégedettségi Felmérését. A vizsgálat egyik fő célja, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak ügyfeleiktől tevékenységük megítéléséről. A legutóbbi, 2020-as felmérés során közel másfél millió válasz érkezett a víziközmű-szolgáltatások minőségéről.

2022. szeptember és október hónapokban közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek tőlük az ivóvíz-, és szennyvíz-szolgáltatással, valamint az ügyfélkiszolgálással és számlázással kapcsolatos tapasztalataikról.

A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját annak érdekében, hogy a szolgáltatók minél pontosabb visszajelzést kaphassanak tevékenységükről. Ez az alapja annak, hogy az ágazat szereplői a fogyasztói igényekhez igazodva tudják fejleszteni szolgáltatásaikat

A vizsgálat eredménye a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható. A víziközmű ágazatban végzett korábbi felhasználói elégedettségi vizsgálat eredménye megtalálható a hivatal honlapján.

 

További információ:

Kommunikációs Önálló Osztály

E-mail:sajto@mekh.hu

www.mekh.hu

www.enhat.mekh.hu

https://www.facebook.com/energiahivatal

https://www.linkedin.com/company/mekh



Vízmérő olvasás tájékoztató

2022-09-27

Vízkóstoló megoldás

2022-09-27

Nyílt nap a Pápai Vízmű Zrt.-nél

2022-09-13
Nyílt nap a Pápai Vízmű Zrt.-nél  
Tovább

Tájékoztató a MEKH által előírt 2022. évi felhasználói elégedettség vizsgálatról

2022-08-31
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) határozatban írta elő a víziközmű-szolgáltatók részére a Felhasználói Elégedettségi Felmérés (FEF) elv...
Tovább

Ügyfélfogadás

2021-05-21
Tisztelt Felhasználók! Felhívjuk figyelmüket, hogy személyes ügyintézés esetén az ügyfélszolgálaton: csak 1 fő tartózkodhat, védőmaszk használata kötel...
Tovább