Ügyfélszolgálati irodánkban a személyes ügyintézés 2020. augusztus 7-től (péntek) határozatlan ideig szünetel.
Ügyeiket telefonon, e-mailen, levélben tudják intézni.
Elérhetőségek:
telefon: hétfőtől péntekig
89/313-455/122 mellék 7.00-15.00
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
levél: 8500 Pápa, Vízmű u. 2.
Az elérhetőségeken az alábbi ügyek intézhetők:
átlag-, fizetési mód-, egyéb adat módosítás, elektronikus számla igénylés, mellékmérőcsere bejelentés, csőtörési kérelem benyújtása, igazolások kiadása, hátralékrendezéssel kapcsolatos tájékoztatás, műszaki ügyekben tájékoztatás, tulajdonos- és bérlőváltás, egyéb tájékoztatás
Az alábbi ügyintézéshez szükséges nyomtatványok megtalálhatóak: www.papaivizmu.hu/ugyfelszolgalat/letoltheto-nyomtatvanyok
Csőtörési kérelem benyújtása: a letölthető nyomtatványt kitöltve e-mailben vagy levélben juttathatja el.
Tulajdonosváltás és bérlőváltás: az új felhasználóval csak abban az esetben köthető szerződés, ha a felhasználási helyen nincs tartozás az adásvételkor olvasott értékig. A bejelentés benyújtásával egy időben csatolja az adás-vételi szerződés másolatát.
A közszolgáltatással kapcsolatos számlák befizetése:
A Felhasználó a pénzintézeti folyószámlájáról elektronikus úton, egyedi utalást indíthat a Pápai Vízmű Zrt. 11748045-20035602 bankszámlájára.
Utaláskor a közlemény rovatban tüntesse fel a felhasználói azonosítót valamint a számla sorszámát, amely a vízdíjszámlán megtalálható.
A „sárga” csekkek továbbra is feladhatók, vagy QR kód segítségével utalható.
Levélben és e-mailen történő ügyintézés esetén, kérjük a telefonos elérhetőség megadását!
Mérőállás diktálás:
89/510-630 üzenetrögzítős telefonszámon 0-24 óráig
Együttműködésüket és megértésüket köszönjük!