Hibabejelentés: (+36) 89/510-641 | Ügyfélszolgálat: (+36) 89/313-455 központi szám 122-es mellék munkaidőben.|  Email: info@papaivizmu.hu

 

Laboratóriumi munka vevői megitélése

Pápai Víz- és Csatornamű Zrt.

Vizsgálólaboratórium

VEVŐI ELÉGEDETTSÉG VIZSGÁLAT

ÉRTÉKELÉS

Vizsgált időszak: 2015. szeptember 10 - 2016. december 31.

 

A Pápai Víz- és Csatornamű Zrt. Vizsgálólaboratóriumának minőségirányítási
kézikönyvében rögzítettek szerint a vizsgálólaboratórium különös figyelmet
fordít a vevők (cégen belüli megrendelők, szerződéses vevők és egyedi
megrendelők) igényeinek kielégítésére. A laboratórium célkitűzése, hogy a
munkavégzés tervszerűen, magas színvonalon, minden felmerülő kérdésre
válaszolva (ha kell, a vizsgálati tevékenységet kutatással kiegészítve) folyjon
'a vevők megelégedésére. Az előző évek kérdőíves kutatásai, de a vevők
szóbeli visszajelzései is segítették a laboratóriumot abban, hogy a
laboratóriumi munkát (mintavétel, vizsgálat, jegyzőkönyvek szóbeli, írásbeli
értékelése, stb.) egyre magasabb színvonalra emelje. A vevők észrevételeit,
értékelését a laboratórium számba veszi, és a magasabb színvonalú
munkavégzésre használja fel.

A vevőkkel jó munkakapcsolatot alakított ki a laboratórium, a szerződéses
vevők felmerülő kérdéseikkel bizalommal fordulnak a laboratóriumi
dolgozókhoz. A vevők véleménye, kérdései, kérései, hozzászólásai alakítják,
fejlesztik a laboratóriumban végzett munkát útmutatást adva a fejlődéshez. A
vizsgálólaboratórium a "vevői elégedettség vizsgálat" kérdőív kitöltésével
gyűjti össze az írásbeli információkat a vevőktől. A kérdőíven adott kedvező
válaszok jóváhagyják a laboratórium számára a munkavégzés jó irányát, míg
a kedvezőtlenek a hiányosságokra mutatnak rá. A kérdőív kérdései 2015.
évhez képest nem változtak:

  1. A laboratórium mintavételi és szolgáltatási köre
  2. A szolgáltatások igénybevételének adminisztrációja (megrendelés)
  3. 3. A mintavételek teljesítési határideje
  4. A vizsgálatok teljesítési határideje
  5. A szolgáltatások szakmai színvonala
  6. A laboratóriumi dolgozók viselkedése, magatartása
  7. A vizsgálati jegyzőkönyvek által nyújtott információ megfelelősége
  8. A mintavételek, vizsgálatok árszínvonala
  9. A megrendelt munka elvégzésének rugalmassága
  10. Panaszok, reklamációk kezelése
  11. A vizsgálati jegyzőkönyv eredményeinek írásbeli értékelése
  12. Egyéb szóbeli szakmai segítségnyújtás

 

A kérdőív kérdéseire adott minősítések átlagát az alábbi összesítő táblázat
tartalmazza:

 

Kérdések

Vevői válaszok

sorszáma

átlagértéke

1.

4,86

2.

4,79

3.

4,79

4.

4,71

5.

4,93

6.

5,00

7.

4,93

8.

4,14

9.

4,86

10.

4,86

11.

4,79

12.

4,93

A minősítéseknek öt kategóriája volt: kiváló(5), jó(4), közepes(3),
elfogadható(2), nem megfelelő(1)

Az adott válaszok alapján megállapítható:

A vevők a laboratóriumi dolgozók viselkedésével voltak a legelégedettebbek: 5,00

A második legjobb minősítést az egyéb szóbeli szakmai segítségnyújtás, a
vizsgálati jegyzőkönyvek által nyújtott információ megfelelősége és a
szolgáltatások szakmai színvonala kapta: 4,93

A harmadik minősítést kapta a laboratórium mintavételi és szolgáltatási köre,
a megrendelt munka elvégzésének rugalmassága, a panaszok, reklamációk
kezelése: 4,86

A negyedik minősítésben az alábbi szolgáltatások részesültek: a mintavételek
teljesítési határideje, a szolgáltatások igénybevételének adminisztrációja, a
vizsgálati jegyzőkönyv eredményeinek írásbeli értékelése: 4,79

Az ötödik minősítést a vizsgálatok teljesítési határideje kapta: 4,71

A legrosszabb minősítés a mintavételek, vizsgálatok árszínvonala kapta: 4,14

A fejlesztés iránya a fenti értékelés alapján:

Megállapítható, hogy a laboratórium munkájával a vevők változatlanul
elégedettek.

A tizenkét értékelési szempont átlagpontszáma nőtt az elmúlt évhez képest.
Kiemelten magas pontszámot kapott laboratóriumi dolgozók viselkedése, az
egyéb szóbeli szakmai segítségnyújtás, a vizsgálati jegyzőkönyvek által
nyújtott információ megfelelősége és a szolgáltatások szakmai színvonala.
Elismerést tükröznek ezek a szakmai szempontok, de nagyon jó minősítést
kapott a laboratórium mintavételi és szolgáltatási köre, a megrendelt munka
elvégzésének rugalmassága, a panaszok, reklamációk kezelése is.

Amin javítanunk kell:

A mintavételek teljesítési határideje, a szolgáltatások igénybevételének
adminisztrációja, a vizsgálati jegyzőkönyv eredményeinek írásbeli értékelése,
a vizsgálatok teljesítési határideje.

A szolgáltatások árszínvonalának megítélése változatlanul a legrosszabb
eredményt kapta. Az előző évinél 11 századdal gyengébb, 4, 14-es eredményt
kapott.

Pápa, 2016. január 17.

Szili Ágnes
laboratóriumvezető

 

 

 

 

 

 

 

                                                     

                                                                                                       

                                                                                         

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

(+36) 89/313-455/122-es mellék munkaidőben. 

Hétfő- Szerda: 8 - 12
Csütörtök: 8 - 20
Péntek: 8 - 12

 

 
TELEFONSZÁMAINK

Központi szám: (+36) 89/313-455

Mérőállás diktálás :

(+36) 89/510-630 a nap bármely szakában, hétvégén is.

Műszaki iroda: (+36) 89/510-635

ÜZLETSZABÁLYZAT

 

NYOMTATVÁNYOK

 

Facebook

Fórum

 

Elérhetőségeink

Hibabejelentés: (+36) 89/510-641

Központ: (+36) 89/313-455

Ügyfélszolgálat: (+36) 89/313-455 központi szám 122-es mellék

Mérőállás diktálás: (+36) 89/510-630

Műszaki iroda: (+36) 89/510-635

Fax: (+36) 89/510-640

E-mail: info@papaivizmu.hu

GINOP-6.1.5-17-2018

Látogatók

1665389
Ma
Tegnap
Ezen a héten
Múlt héten
Ebben a hónapban
Múlt hónapban
Összesen
85
1542
8267
854338
13111
26874
1665389

© 2016 PÁPAI VÍZ- ÉS CSATORNAMŰ ZRT.

8500 Pápa, Vízmű u. 2.

Minden jog fenntartva.

HTTP sütiket (cookie) használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt biztosítsuk!
Ha a "Rendben" gombra kattint, elfogadja, hogy sütiket (cookie) használjunk.